Kuki logowanie i kontakt

Masz problemy finansowe i w związku z tym myślisz o pożyczce? Jeśli tak, musisz wiedzieć, że pożyczka nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Najkrócej rzecz ujmując, należy pożyczać odpowiedzialnie – teoretycznie sprawa jest prosta, ale czy to samo można powiedzieć o praktyce?

Warto też odnieść się do tematu tekstu – tematem tekstu jest oferta, którą ma Kuki. Jeżeli nie wiesz, o czym mowa, czytaj dalej (koniecznie).

Co można powiedzieć o ofercie?

Zadajesz sobie pytanie, co można powiedzieć na temat oferty? Na pewno trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że pierwsza pożyczka jest za darmo. Co by nie mówić, to niewątpliwy atut.
Jeśli chodzi o kwotę i termin, najwyższa możliwa kwota to 5 000 zł, natomiast najdłuższy możliwy termin to 30 dni.

Zastanawiasz się nad tym, co można powiedzieć o sytuacji stałych klientów? Co do terminu, nie ma żadnej zmiany. Interesuje Cię kwota? Jak się pewnie domyślasz, w przypadku kwoty sytuacja przedstawia się inaczej – najwyższa możliwa kwota to aż 15 000 zł.

Przejdźmy może jeszcze do logowania – logować się na stronie mogą tylko klienci (nie trzeba chyba dodawać, co należy przez to rozumieć).

Kuki kontakt

Być może pojawiło się pytanie, czy wszystkie informacje udostępnione na stronie są jasne? Odpowiedź jest jednak niemożliwa (teoretycznie nie powinny się pojawiać problemy).
Warto też dodać, że dobrym rozwiązaniem jest zwrócenie uwagi na dane kontaktowe.

Dane kontaktowe

Fincapital Sp. z o.o.
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

e-mail: info@kuki.pl
telefon: (22) 349 94 10
www: www.kuki.pl

Trzeba też pamiętać o godzinach pracy.

Godziny pracy
Pn. – Pt. 8:00-22:00
Sob. – Niedz. 9:00-17:00

Trudno narzekać na dostępność, prawda?